måndag 9 juli 2012

Populära tröjor!

Får börja med att be om ursäkt för den dåliga bilden. Då vår kamera bestämde sig för att gå sönder så har jag bara Iphonen att ta kort med... Inte alls så dålig som jag trodde men systemkameran var betydligt bättre;) 

En väldigt populär tröja!! Har sålt ett par stycken i butiken och denna ska i veckan hämtas upp av en ny ägare. I söndags beställdes det dessutom 2 st till ett tvillingpar. 

Min lilla trollunge har en egen av denna modell och den är verkligen helt underbar. Så mjuk och go!! Inte för varm, inte för kall. Alltså helt perfekt!! 

Jag kanske är lite partisk i mitt utlåtande men ändå;) 

Tröjan är en Hoodie modell med tryckknappar fram. Den är i jerseytyg och även fodrad med jersey. Vill man ha den tjockare går det ju att använda ett tjockare yttertyg. 

Det kommer att komma flera inom kort i andra tyger. Håll utkik om du är intresserad!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar