måndag 21 januari 2013

Long time no see

Det har varit väldigt tyst här ett tag av olika anledningar och ska försöka bli lite duktigare igen... Jag kommer om 2 veckor börja jobba heltid/dagtid och det innebär en hel del mycket mindre sömnad för min del:( Inget jag är vidare glad åt men de sägs att man måste ha pengar för att betala räkningar.... ???



De här två sista veckorna hade jag tänkt ta tag i något som jag tidigare tänkt men aldrig fått tummen ur att göra, Jacksömnad, både till mig och tjejerna. Mönster till mig och trollungen är bestämt och alla tyger till dessa utom mitt innertyg.

Tyvärr så är det inte speciellt lätt att få tag i "Easy Cotton" tyg som man hade hoppats! Jag önskade ett grönt tyg, precis så som det var i senaste tidningen Ottobre, men tyvärr så är det ingen som vet vart man får tag i detta så det fick bli en röd jacka med orange dragkedja och detaljer och ett mönstrat innertyg.

Tänkte ni skulle få följa mig i denna sömnad...

Mönsterdelarna är utklippta och jackan finns klar i mitt huvud....








1 kommentar:

  1. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvaraRadera