fredag 21 september 2012

Höstplagg till barnen och lite nytt i butiken

Jag gick häromdagen igenom tjejernas garderober och insåg att de växer och så många höst plagg med långa ärmar existerar inte. Jag fick sätta mig ner direkt och klippa ut och sy till tjejerna. Nedan är 2 av plaggen till trollungen. Tröjor som är lite längre och går att använda både till jeans och tights. 


 
Denna bodyn finns i stl 62 och kommer att finnas i flera storlekar i butiken. Det kommer även bodysuites i samma tyg som är jättehärliga!! Perfekt att ha både som pyjamas och mys plagg till dagen. Det kommer även i samma mönster men i en rosa färgställning. 


Denna bodyn finns i stl 56-74 i butiken. Härliga höstfäger!!
Dessa har du chans att vinna om du är med i tävlingen på busmumriks facebooksida! Va med och tävla, du har inget att förlora;) 


2 kommentarer:

  1. I really appreciate your professional approach. These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.

    SvaraRadera
  2. Benjamin Briel Lee var hela tiden mycket professionell och höll mig medveten om allt som hände. Om jag hade några frågor var han alltid tillgänglig att svara på. Detta var mitt första hemköp, jag visste inte mycket om låneprocessen, han gjorde det väldigt enkelt att förstå de saker jag hade frågor om. Jag gillade verkligen att arbeta med honom. ”
    Han är en låneansvarig som arbetar med en grupp investerare som är villiga att finansiera alla projekt eller låna dig alla belopp med mycket låga räntor. Kontakta Benjamin Briel Lee E-post: 247officedept@gmail.com Whats-appnummer: + 1-989 -394-3740.

    SvaraRadera