måndag 17 maj 2010

Busmumrik Shop

Länge sen det skrevs något nytt här men som vanligt är det mycket att stå i... Förra veckan var jag och prinsessan på semester på Gran Canaria och det var ganska skönt att inte kunna sy.. då jag har svårt att låta symaskinen vara då den står framför ögonen på mig. Nu finns det massor av energi att ta tag i de beställningar som trillat in;)

Jag har lite smygpremiär för min nya sida busmumrik shop
http://busmumrikshop.blogspot.com

Här har jag lagt ut de tyger jag har hemma och en del av de modeller som jag syr. Det finns alltid möjlighet att fråga om andra önskemål och hoppas då att jag har möjlighet att tillgodo se dem.

Ta gärna en titt på sidan och som sagt den är inte riktigt klar men i stort sett så är den igång.

1 kommentar:

  1. Spännande med shoppen, lycka till! Så mycket fina bilder på prinsessan det var! Hoppas ni hade det bra utomlands!

    SvaraRadera