onsdag 19 maj 2010

Efterlysning blå/turkosa stjärnor jny design!!

Hej alla snälla där ute!! Jag har fått en beställning av min goa vän och har missräknat lite grann.. Har sytt en stor tröja till hennes systerson och när jag skulle klippa ut tröjan till hennes son så räcker inte tyget, det saknas ett bakstycke i stl 104. Så jag efterlyser härmed en tygbit på ca 50x40 cm.
Snälla om det är någon som sitter på en liten stuvbit, hör av er och sälj den dyrt ;) till mig.. jag är så ledsen över att jag inte kan leverera denna tröja till min goa vän som älskar stjärnor...:(

5 kommentarer:

  1. Tråkigt att tyget tog slut! Pratade med Onomak idag och hon hade hört att det skulle komma in en del tyger som är slut hos JNY kanske imorgon. Så om du inte får något napp av någon som kan sälja så håll utkik där. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Öskar jag kunde hjälpa till men har inget :-( håller tummarna för att du får tag i något.

    SvaraRadera
  3. Tack för omtankarna.. Ja, det är riktigt tråkigt faktiskt eftersom jag precis beställt från JNY men tänkte väll inte efter riktigt;) Skall skicka ett mail till henne och kolla..

    SvaraRadera
  4. Jag såg just att det kommit in mer av det blå/turkosa stjärntyget hos JNY. Så kika där.

    /Pernilla

    SvaraRadera
  5. Tack Tack Tack!! Om det stämmer är jag världens lyckligaste;)

    SvaraRadera