torsdag 14 juli 2011

I väntan på bättre väder

Hade tänkt att fota en massa kläder för att uppdatera hemsida och blogg med lite fina bilder men idag bara vräker det ner..

Så ni får nöja er med en annan bild..

Stora och lilla prinsessorna.. första gången A håller lillasyster själv.. det har hon väntat på ett bra tag men nu var det dags tyckte vi. Lillsessan har en pyjamas body i JNYs bondgårdstyg. Helt underbart tyg och jag ångrar att jag inte köpte mer. A tycker det är jättekul med alla djur. Så jag bedrog mig när jag trodde att tyget var mer för lillasyster.


Body, eget mönster i snigeltyg från Znok.. också helt underbart tyg. Tror att jag börjar bli tygshoppoholic!


Pyjamasbody till lillsessan i elefanttyg, också från Znok tror jag. Det var väldigt länge sedan detta tyg inhandlades och nu är det med en liten tår i ögat sluuut...

Har tagit paus i några dagar från syendet.. efter att ha sytt dag och natt i två veckor behövde både jag och min familj det. Men snart är jag igång igen!! Det fylls en massa ideér i huvudet och snart måste det börja sys till höstmarknaden i Algutsrum som jag anmälde mig till igår!!

1 kommentar:

  1. Hej Sara! Så fina kläder... och så roligt att träffa dig i Färjestaden. Hoppas försäljningen gick bra!!!

    SvaraRadera