tisdag 26 juli 2011

Matchande syskon och äntligen en säck

Tänkte dela med mig av ett matchande prinsesspar... Syr inte jättemycket exakta färgkombosar till systrarna men med just dessa kläder blev det bara så. Gillar det beige Gecko tyget med en starkare kant på. Till storsessan en omlottlinne klänning med mönster från Ottobre och till lillsessan en body med omlottöppning. Ursprungligen ett ottobre mönster men med en del omgjort.
Storsessan har gräs i hela baken om ni undrar vad hon har gjort;)

Jag har även äntligen fått till en saccosäck som jag så länge ha velat göra. Nu är den klar och jag är jättenöjd. Hoppas bara att sessan tycker den är skön att sitta i. Hon har provat den några gånger idag och det var nog lite spännande;)

Yttertyg från Ikea.

2 kommentarer:

  1. Supersöta systrar i fin matchning! Och jättefin saccosäck oxå, läckert i det tyget!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin saccosäck!! Syr en jag med :). Hur mycket stoppning har du i din?

    SvaraRadera