tisdag 20 september 2011

Ny design på....

Jaha, det sker lite förändringar på busmumrik och det är bla en ny hemsida som är på G och förhoppningsvis kommer den att bli kanon!! Det är även lite nya plagg som testas på mina barn. Det är helt nytt för mig att sy fickor och andra applikationer så det testas för fullt!! Himla kul faktiskt... Ev kommer även bloggen ändra utseende inom en snar framtid då kanske tiden räcker till.. om den någonsin gör det??? Igår sydde jag klar Alvas nya velour klänning i molnvelour från JNY. Nu är velourklänningar för härliga tycker jag. Passar liksom hösten till;)
Tuva fick en ny klänning i oceantyget från Znok. Var lite sådär till tyget först men nu när jag sytt i det så bara älskar jag det!! Vilka färger!!! Hon fick också ett par armbågsskydd i lila velour från SoS. Tycker deras velour är bra och även bra pris på.
Nehe, nu är det iväg till dagis med stortjejen så jag kan påbörja nya projektet idag som är en jeansklänning med lite fickor mm... lite prov för att sedan sy upp till marknaderna. Ska i nästa inlägg återkomma med datum, plats och tid för de marknaderna som är inplanerade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar