söndag 18 september 2011

Nytt tillskott till busmumrik kollektionen är ett förkläde i mjuk vaxduk. Det kommer att komma i fler färger, detta var ett litet test. Och vem om inte prinsessan fick vara den nya ägaren;) Hon behövde ett förklä då vi bakar rätt ofta och hon hjälper allt som oftast till. Det brukar sluta med att hon står naken på stolen och blöta och kladdiga kläder bredvid. Detta har jag klippt ut ett par stycken av till de 3 kommande marknaderna som jag skall stå på de närmsta månaderna... så nu är det mycket jobb framöver samtidigt som de bägge sessorna behöver nya tillskott i garderoben!

2 kommentarer:

  1. Så söt! Hon ser ut att gilla att baka! Har nyss bakat äppelkaka med pyret. Förkläden sålde bra på jukmarknaden som jag stog på förra året.

    SvaraRadera
  2. Vad kul!! Då får jag sy upp lite fler... vet bara inte vad jag ska ta betalt för dom?

    SvaraRadera