onsdag 28 april 2010

Andra leverans av busmumrik

Det är för tillfället lite bloggtorka här på busmumrik och inte för att jag är sysslolös utan för att jag som alla andra har så mycket runt omkring mig med barn, hund, hus som fixas för att få ett syrum;), dop, semester och en massa beställningar(vilket jag är jätteglad för). Det är som jag har läst på några fler bloggar så himla kul när någon vill köpa ens kläder, med min påhittade logga på;) Det är knappt man tror att det är sant och det har på två dagar bara blivit mer och mer poppis med folk som hör av sig och vill lägga in beställningar.

På lördag har vi dop för prinsessan och sedan åker jag, min mamma och prinsessan till Gran Canaria i en vecka. Sen tar jag tag i de beställningar som kommit in idag.

Nu skall ni få se vad som imorgon skall levereras till mammorna i mammagruppen på fikat. Hoppas de blir nöjda! Min största oro är att jag inte levererar vad folk förväntar sig och så blir jag nervös..












Alla mönster är i stort sätt ifrån Meedoms bok 0-3 år förutom den ärmlösa ufoklänningen som jag gjort mönster till själv utifrån en köpt klänning som jag gillade.

4 kommentarer:

  1. Jättefina kläder!! Tror helt säkert att mammorna blir nöjda :-) ubåtstyget i rosa/orange är hur härligt som helst!!

    SvaraRadera
  2. Vilka sötisar, tror absolut att de blir nöjda! Så det är du som har handlat upp allt det rosa stjärntyget =).

    SvaraRadera
  3. Vilken ljuvlig samling. Gillar speciellt ufoklänningen.

    SvaraRadera
  4. Idag har Bruno invigt sin nya haklapp! Den fungerade toppenbra och är dessutom SÅ himla fin!! :-)

    SvaraRadera