tisdag 13 april 2010

Fullt upp!!

Ja, jag har inte legat på latsidan direkt och därför har det inte riktigt funnits tid för att vara ute i cyberspace... Jag hade mitt första "busmumrik party" här hemma idag för några av mammorna i min mammagrupp och det ligger en hel del beställningar på hög nu. Jättekul!! Jag är så glad att någon tycker om kläderna och vill ha det på sina barn.

Jag sydde upp lite av en kollektion för att det senare skulle bli lättare för alla att beställa modell och själva beställa tyg och storlek. Så därför har jag sytt och sytt varje ledig stund. Jag har en hel del att blogga om och skall försöka ta lite i taget och försöka vara duktigare på att lägga ut inlägg och även kolla era inlägg och alster.

Snart tillbaka!

Ha en trevlig kväll!!

3 kommentarer:

  1. Va kul att du haft ditt första party :) Ska bli spännande att få se lite av vad de har beställt. Men hoppas du hinner att njuta av våren oxå :) lycka till!

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med party! Då kommer alla barnen i mammagruppden snart gå omkring i busmumrikoutfits =).

    SvaraRadera
  3. Grattis! Kul att det blev beställningar på partyt.

    SvaraRadera