fredag 16 december 2011

Julklappar

Nu är alla beställningar färdigsydda och även snart levererade så nu sys det för glatta livet till tjejerna.. ska bli kul att fylla på deras garderober då många av kläderna börjar bli för små. Prinsessan går nu i klänningar i stl 86 som blivit tunikor. Nu syr jag i stl 98 till henne. Har inte riktigt hunnit med henne i höst... vilket å andra sidan är kul då det betyder att många vill att sina barn eller andras barn i sin närhet ska vara busmumrikar. Men nu så får jag passa på...

 T-shirt i stjärntyg från JNY. Så härlig kombo i färger. Är tänk att passa till byxorna i svart och lila nedan. 
 Byxor i velour från SoS. Med resår i midja och i benen. 
 Tycker dessa kaniner är så mysiga och har länge tänkt att sy ngt i dessa men inte hunnit med. Nu snodde jag sista biten i denna färgen till min egna prinsessa. 
 Allra första applikationen. Å så kul det var!!! Blir absolut fler och väldigt snart då jag har en lite mer avancerad på G. Klänning i moln från JNY och applikationen i trikå från E-slöjd som jag inhandlade på syfestivalen. 
Skogens djur med randiga ärmar som bägge är ifrån JNY. Jag var väldigt skeptisk till skogens djur på syfestivalen och var egentligen inte så sugen på att köpa det. Men tänkte att någon av mina kunder säkert skulle gilla det. Men nu har Prinsessan både mössa och snart en tröja i tyget. Gillar det väldigt mycket!! Får köpa lite till snart och hoppas då att det finns kvar;) 

Nu är det sängen!! Suttit ikväll och knåpat på dock kläder till dockorna som även det blir en julklapp. Här är det mycket av och påklädning just nu;) Hoppas att hon blir glad min stora tjej!! 

Sov så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar