tisdag 15 maj 2012

I högtalarna

Just nu har jag precis lyssnat färdigt på 



Riktigt bra bok som jag lyssnat på den senaste veckan. Tycker det är så viktigt att den som läst in boken är bra att lyssna på annars fungerar det inte... och i denna boken var det så.. det är liksom det första som måste stämma när jag sätter på boken för första gången. Har hänt flera gånger att jag velat lyssna på en bok men samma sekund som jag satt på play, fått stänga av då jag inte klarar av att lyssna på personen som läser. 

Nu återstår att bestämma vilken som blir nästa bok att lyssna på? Någon som har något tips? 
Är lite nyfiken på Magnus Hedmans bok... men vill egentligen inte bidra till att han tjänar några pengar men jag sa precis samma sak då jag lyssnade på Patrik Sjöbergs bok. 
Hmmm, får tänka på saken tills i morgon;) 

2 kommentarer:

  1. Jag kan tipsa om Mons Kallentofts 5 böcker i serie, börjar med höstoffer tror jag. Och alla 5 ljudböcker finns på hagby biblioteket, så slipper du bidra till att någon tjänar pengar... ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Han ska jag kolla upp... tror att jag har läst någon av dem;) Jag prenumererar på ljudböcker via storyteli mobilen. Jag lyssnar obegränat för ca 160 kr i månaden... då jag lyssnar på ett antal i månaden blir det inte så dyrt och så kan jag lyssna fem minuter på en bok och är den inte bra så sätter jag på nästa;) Verkligen jättebra, kan rekommendera starkt!! Biblan är ju också kanon... hinner dock aldrig dit..

      Radera