fredag 29 juni 2012

Beställningar på vägen!

Den här klänningen har beställts av min svärmors bästa väninna. Hennes barnbarn fick en solhatt av min svärmor efter ett besök hos oss och då ville den lilla tjejens mormor/(väninnan) beställa en klänning i matchande tyg med en ficka i samma tyg som yttertyget på solhatten. Klänningen är i mitt vanliga mönster men förlängd en del för att passa tjejen.  


T-shirt i Znoks underbara sommartyg!! Beställd av en familj i butiken. De hittade en fin klänningen till flickan i familjen och killen kunde så klart inte bli utan:) T-shirten ligger i butiken i väntan på att hämtas upp! 


Denna lilla söta kombo är beställd av min bästa vän Mia som bor i Stockholm och var nere på besök midsommarhelgen. Hon har en liten i magen och detta blev ett väldigt gulligt litet set tycker jag. Det kommer att levereras under hennes nästa besök och då kommer det även tillkomma en liten överraskning. Bodyn är i stl 56.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar