lördag 23 juni 2012

Sjalar med matchande mössor

Nu har jag börjat fylla på kläderna som finns i butiken på busmumriks hemsida/webshopen. Det kommer att ta någon vecka men nu har jag i alla fall tagit första steget;)

Till butikens öppning sydde jag ett par sjalar i det härliga mormorsrutiga tyget ifrån Liandlo. Fick inspiration från någon annan blogg och sydde en härlig till prinsessan. Den har hon dock ännu inte godkänt och använt. Det kan ta ett tag innan det går igenom hos en bestämd liten dam.... Tur att jag har en liten kvar som jag kan klä med vad jag vill;)

Sydde några matchande mössor också.

Skulle vilja ha en sådan här själv... får bli en till hösten när jag har behov av en... men med det här kalla vädret skulle det passa bra med en redan nu:( När kommer sommaren??





1 kommentar:

  1. Snygga! Älskar dessa tyger, de ligger och väntar på att jag ska våga sätta saxen i dem =).

    SvaraRadera