fredag 15 juni 2012

Dagen med stort D!!!

Då var dagen inne när busmumriks butik haft sin premiär!!! 

Just nu har jag slagit mig ner i soffan efter en hektisk vecka(eller veckor snarare) och bestämt mig för att jag inte ska sy i kväll som jag tidigare tänkt;) Klockan är för övrigt 21.15 när detta beslutas i mitt huvud. Jag måste vara knäpp;) 
Min man är och kollar på fotboll hos en Granne och jag ska strax ta och hänga upp lite loppisplagg på en ställning inför i morgon. 

Efter hela dagen med förberedelser öppnade vi idag butiken kl 16.00 och då hade jag redan haft 2 kunder på förmiddagen som han hit innan dörrarna slog upp;) 
Jättekul! 
Jag har sålt en del plagg och jag är så glad och överraskad att det kom kunder idag då jag inte hade så höga förhoppningar om det. Men kul när man överraskas;) 

Tack till alla som varit här idag och speciellt till dem som gått hem med en brun påse;)

KOM HIT I MORGON LÖRDAG DÅ VI ÄVEN HAR BARNLOPPIS!! KL 10-16

Fler Bilder kommer att komma men ett lite provsmak från butiken där lille skyltdockan fått en heders värd plats uppe på prinsessans stol;) 


Lite plagg som nu finns i butiken....








3 kommentarer:

  1. Men så roligt för dig, grattis och ett stort lycka till =) (det ser jätte fint ut )

    SvaraRadera
  2. Stort grattis!! Allt ser jättefint ut!

    SvaraRadera