tisdag 2 augusti 2011

2 bent i höstkollektionen

Jaha då har jag snart gjort klart de byxorna som skall vara med i höstkollektionen och som får följa med till Karlstad på mitt första busmumrik party i slutet på Augusti;)

Nu är jag igång på kvällarna igen för att kunna vara klar med alla visningsplagg till om 1,5 vecka då vi drar till Danmark på semester och sedan far direkt vidare till Karlstad för att hämta hunden hos svärföräldrarna.

Dessa är 2 av byxorna som kommer att dyka upp på hemsidan så småningom.

Färgerna är inte riktigt rättvisa då de har fotograferats i kvällsljus men hoppas ni får en liten bild av vad som komma skall;) FÄrgen på de 2 nedersta bilderna på jeansen är mer korrekt.





Tyget är bomullstyg i jeansfärg och ett väldigt skönt tyg. Sen är byxorna fodrade med härligt och skönt trikåtyg. I denna varianten valde jag ett turkost klöver tyg från Liandlo.
Prinsessan fick ett par sådana här byxor i våras när det fortfarande var lite kallt ute och de skulle hålla för att sitta ute på marken vid sandlådan och de var väldigt poppis eftersom de är så sköna inuti;)


Sen har jag även gjort dessa mjukis/joggingbyxor med lite detaljer istället för helt släta. Prinsessan älskar fickor här hemma så därav fickor även på denna variant.
Jag ska försöka lägga ut bild på prinsessan i dessa fast i en annan färg som hon fick för ett tag sen. De är så himla mysiga på...



Vill även påminna om att gå in och gilla busmumrik på facebook. Snart dyker det upp lite roliga saker även där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar