fredag 26 augusti 2011

party premiär och en massa nya tyger

Då var premiären av busmumrik party avklarad och det gick kanoners!! Tycker jag i alla fall och hoppas att min väninna och hennes vänner också tyckte det;)
Jag fick en del beröm och det kändes kul och väldigt spännande att få visa upp mina plagg för första gången i det forum som jag hoppas så mycket på inför framtiden.

Jag har så mycket planer och drömmar för busmumrik och önskar bara att det fanns lite mer tid. Men hoppas på att planerna går att genomföra ändå inom sinom tid;)

Jag har nu lite beställningar att ta tag i och det är mest filtar som är beställda samt något plagg. Har förhoppningar om att jag ska kunna skicka dem innan nästa vecka är slut.

Jag har även under vår semester borta besökt Stoff o Stil i Göteborg. Snacka om att man blir helt paranoid och galen i en sån butik. Skulle verkligen kunnat handla hur mycket som helst men höll mig till att komplettera enfärgat i velour, fusk päls och college tyger. Dessa tyger är mest till för att kunna göra härliga filtar och en massa Hoodies till höst och julmarknaderna som jag skall stå på.
Jag har även fått hem ett lass tyg från JNY med lite kompletteringar och nya färger.






Se mer nya tyger som är inlagda på hemsidan under tyger www.busmumrik.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar