torsdag 4 augusti 2011

Lite mer att bocka av listan

Då har vi lite överdelar att bocka av "att göra listan" till höstkollektionen.

En klänning i djurtyg från Znok med cerisa muddar. Gillar detta tyg skarpt!! Så underbart skönt, skulle själv vilja ha något i detta tyg att ta på mig;)



Nästa är en tröja i bondetyget från Liandlo. Prinsessan frågade om det var hennes tröja?? Ledsen att säga till henne att det inte var det och insåg då i samma sekund att det får bli något i detta tyg även till henne så klart;)



Även en helt enkel body med kuvertöppning har blivit omgjord till långärmat nu till de lite kallare dagarna. I molntyg från JNY design. Knappar är ännu inte ditsatta.


Och så till sist en härlig bild på prinsessan som äter glass på Ben & Jerry igår kväll medan pappa sprang Kalmarmilen!! Med en klänning från busmumrik så klart!!


Har beställt en massa tyger som förmodligen kommer nästa vecka. Hoppas på att jag hinner få med mig dem till Karlstad. Vi packar ihop och åter på fredag om en vecka.. så jag håller tummarna. På lördag innan vi tar färjan till Danmark så ska jag en sväng till SoS i Götet och hoppas på en glad överraskning! Någon som varit där??

God Natt alla där ute och sov så gott!

1 kommentar:

  1. Finn djuren gillar jag mycket, blev jättesnyggt med ceris mudd. De andra plaggen också finemang :-) Själv har jag inte köpt något "roligt" tyg det senaste året.

    SvaraRadera