onsdag 10 augusti 2011

Nu så....

Nu får jag anse mig klar med det jag hinner förbereda i höstkollektion väg fram tills jag åker till Karlstad för ett busmumrik party. Det finns mycket jag skulle vilja ha med och i lite fler storlekar speciellt 98-116 men det får komma mer och mer med tiden. Man vill så mycket med en gång. Men kanske vore bra om jag själv orkar vara med på mitt eget klädparty;)
Jobbat långt in på kvällarna den senaste tiden eftersom det är den enda möjligheten med de små runt benen och igår natt fick jag bara 4 timmar sömn då jag inte kom i säng förrän 12-slaget och lillsessan var för ovanlighetens skull vaken under natten och prinsessan vill naturligtvis upp kl 5.30.

Lite fler smakprov att visa...

En filt i svart-vit randigt stretchtyg från JNY och de svart-vita molnen i velour från samma ställe.

Ännu en snuttefilt. Denna får följa med då de andra två har fått ägare...
Är lite ledsen att bondetyget är slut då prinsessan gillar detta mycket och jag inte har hunnit sy så mkt i det. Köpte inte så mycket...

Och en tunika i klövertyg från Liandlo med härlig skarp kantning.
Skulle passat prinsessan perfekt då hon matchar sina blåa ögon perfekt i dessa färger. Men den får följa med som en del i kollektionen.


1 kommentar: