fredag 3 augusti 2012

Klänningar i blått och cerise

Hängde även upp blått i butiken igår. Blått med cerise mudd i ärmar och hals. Härlig kombo!! Finns i stl 110-116. 
Prövade att sätta namnlappen i halsen i inspiration från Malin som skriver bloggen skapat av mig. Lite kul detalj som gör plagget annorlunda. 
Skriver nu upp på nästa inköpslista att en ny namnlapp ska beställas vid tillfälle. Som ska utgöra lite mer smyckning av plagget och mitt signum;) 

Sommaren har inneburit mer kaos en ro här hemma och jag har inte hunnit sy eller ha öppet butiken så mycket som jag har velat. Då jag och min man bägge har jobbat och inget dagis för barnen har det lappats och inkallats familj att hjälpa till. På måndag infinner sig vardag med barnen på dagis igen och det ska bli oändligt skönt för oss alla. Men vet inte hur vi skulle klarat oss utan vår otroligt hjälpsamma och stöttande familj!!! Tack för att ni finns;) 
Håller tummarna att vår lilla 4 manna familj tillsammans med en annan kär familj kommer iväg på en välförtjänt semester till ett helt annat land framåt sept-okt. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar