fredag 17 augusti 2012

Mössor och flytt

Det utlovades av mig lite bilder på de sydda mössorna i torsdags men gud vad tiden rinner iväg och till slut var det alldeles för mörkt för att jag skulle kunna ta några kort. Igår kväll hade jag fortfarande inte haft ngn möjlighet att ta några kort i dagsljus så det fick bli i dåligt mobilkamera ljus... därav kvalitén på bilderna...
ca 45 mössor färdigsydda och ca 20 st till ligger och väntar på att sys. 
En del mössor kommer att skickas till Prinsar och små sessor i Höllviken. 




Då vi har beslutat att flytta vårt sovrum till det rummet som är gästrum/syrum. Så nu har jag flyttat ner alla sygrejer ner till vårt extra vardagsrum. Ja, vi har ett extra vardagsrum som är ca 60 kvm stort. Det har tidigare varit en gammal sparbank i vårt hus så nu är det i det utrymmet jag sitter. I den del av rummet jag just nu sitter och syr ska det i framtiden vara fåtöljer och bio rum;)
Bokhyllan byggdes i höstas av min man och svärfar då vi kastade ut pentryt som funnits kvar sedan banktiden.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar