måndag 15 februari 2010

Foton

Åhhh vad jag skulle vilja lära mig att fota ordentligt. Vi har en jättefin Nikon kamera men jag kan inte mer än att bara ta vanliga bilder.. Har precis suttit och titta i en masa bloggar och avundas alla som kan. Det blir så otroligt mycket roligare att följa bloggen då. Varför mitt andra inlägg här på bloggen har dröjt är för att jag ville lägga ut kort på de plagg som jag sytt sen jag startade bloggen men jag lyckas inte få korten som jag vill. Hoppas på lite hjälp från min älskade make när han kommer hem så kanske jag kan få komma igång någon gång med lite inlägg... för vad är inlägg utan bilder?? Jo, inget kul alls...

Jag längtar tills på fredag då jag skall göra min premiär på syfestivalen i Älvsjö. Hoppas på att hitta en massa fint att handla och få lite mer inspiration "som om jag inte hade mer än tillräckligt". Skulle vilja ha sååå många fler timmar på dygnet! Samt att våren kommer så vi får till vårt extrarum/hobbyrum som är planerat. Vill ha någonstans att sitta och där jag kan röja och stöka utan att det syns när man kommer in innanför ytterdörren.

Läser du busmumrik och gärna vill länka till mig från din sida så skulle jag bli jätteglad!!

2 kommentarer:

  1. Tack så hjärtligt för din fina komplimang! =) Vad roligt att min blogg kan inspirera!
    Självklart länkar jag till dig.

    SvaraRadera
  2. Hej, såg hos Gekko att du ska till syfestivalen, jag också. Jag tänker gå på fredagen. Är rätt nybörjare också på blogga, och blir nyfiken på vad du kommer göra, så jag lägger till dig i min blogglista!

    SvaraRadera