fredag 18 november 2011

Äntligen Nyhet hos busmumrik!

Äntligen fick jag till det med lite hjälp från gruppen Vi sytokiga på facebook och jag använde mig tillslut av fleece från Ohlssons. Eftersom jag inte har något Ohlssons i närheten är jag väldigt lycklig över att ha varit inne vid besöket i Karlstad och lyckades hitta mörk grå fleece i stuvlådan. Vilken härlig fleece!! Blev både elastisk och varm och go.

Så nu kan man beställa vintermössor med foder i mörkt grå fleece hos busmumrik!

Det kommer sys en mängd fodrade mössor i veckan då jag kommer att stå på julmarknad nästa helg i Bjursnäs 26-27 nov mellan kl 12-17 bägge dagarna.

Har aldrig varit där tidigare men många har talat om för mig att det ska vara en jätte mysig julmarknad. Så jag hoppas på att många besökare hittar dit!! och speciellt då till busmumrik för att köpa härliga julklappar.

Mina prinsessor har fått sig varsin och Tuva fick en utav testmössorna som tidigare gjorts i lite stummare fleece som jag inte tyckte blev så bra. Hon får nog en i den härliga fleecen lite senare när alla beställningar är gjorda.

Stjärntygerna är ifrån Stoff2000 och JNY.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar