tisdag 1 november 2011

Härligt tjejigt i jeanstyg


Hittade lite stuvar av jeanstyg på Ohlssons tyg affär i Karlstad när jag var hos mina svärföräldrar på besök i somras. Syftet när jag var i butiken var lite härliga jeansklänningar och det var precis så det blev... 

Prinsessan har fått en tidigare som jag missat att ta kort på och nu gjorde jag en till att ta med till julmarknaden och när jag åker på busmumrik party. 

Fickorna är riktiga fickor och nu kommer de bli ännu roligare i framtiden då jag fått hem min nya CP maskin. 

Just nu i syrummet är det färdigställande av utklippta plagg som beställdes på senaste partyt. CP:n får nu provas på en mängd kläder och hoppas att vi kommer bli väldigt goda vänner. Just nu tycker jag att det är rätt krångligt och skulle vilja ha lite längre stygn men lyckas inte. Jag har den på 4 och tycker fortfarande stygnen blir för korta. Är det någon som har något förslag?? 

På fredag är det syfestival och jag längtar!! Nu ska det köpas ännu mer tyg!!!




1 kommentar: