lördag 19 november 2011

Beställningar levererade del 1

Då har jag levererat beställningar från ett busmumrik party som jag hade för 3 veckor sedan hemma hos en mamma till en fd dagiskompis till prinsessan. Verkligen jätte lyckat!! Några köpglada tjejer hade samlats och frossade bland tygerna. Nu håller vi tummarna att de blir nöjda!

Jag har justerat mina tröj och klänning mönster lite så att de har blivit lite mer figursydda och inte så runda i modellen som jag tycker att vissa tröjor är som man tar från bl a Meedom. Har även förlängt armarna och längden.

En liten genomgång över vad som är levererat och klart! Det kommer en del 2 då det blir för långt om jag ska få med allt här. Ni kommer ha tröttnat innan ni kommit till slutet;)


Mössor i runda och baggy modeller. 


Klänning i stl 104 i lila moln från JNY. 


2 bodys till olika beställare i stl 74 och 80, en med lång och en med kort ärm. 


Body i tyg från?? Shit, kommer inte riktigt ihåg vart just det här tyget är köpt men förmodligen Liandlo. 
Stl 74 med lång ärm.


Finn djuren med olika kantband till olika ägare i stl 74 och 80.  


 Body i fem små apor från Liandlo i stl 74. 


Ny modell i fodrad mössa med härlig fleece och halsdukar med baksida i fleece. 


Tröja med långa ärmar och mudd i Liandlos balanserade elefanter. Älskar detta tyg!! Stl 86.

2 kommentarer:

  1. Sååå fina var kläderna! (Tröja i imse-tyg och bodyn här ovan med finn djuren och mysig halsduk) Vill så gärna ta fram och prova dem på töserna, men det ska ju bli julklappar så det får vänta en månad... Jag har redan börjat fundera på vad jag vill beställa nästa gång. =) Tack!!

    SvaraRadera
  2. Tack Marielle!! Vad kul att höra att du tyckte om dem;)

    SvaraRadera