onsdag 11 januari 2012

Hipstears

Innan jul började stora sessan använda trosor lite titt som tätt och då behövdes även det förrådet fyllas på. Visste att jag hade sett ett mönster i Ottobre tidigare men tyckte då att det var långt in i framtiden som det skulle behövas men se vart tiden går... nu är vi här...

Mönster från Ottobre 6/10 och lite blandade tyger av vad som fanns småbitar kvar av.

Dom såg ut att sitta skönt och bra på sessan och jag tror att hon gillade dem..


Som ni märker är det mycket kollage i bloggen nu och det är för att jag har hittat 2 bra sidor att göra kollage enkelt... och enkelt gillar jag!!!

2 kommentarer:

  1. Så fina! jag har bytt till mig barnunderklädes mönster och hade också tänkt sy lite underkläder. Kul att kunna få använda tyger som man kanske har småbitar kvar av.

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Tack för tipset med kollage =)

    SvaraRadera