onsdag 25 januari 2012

Inspiration i däckat tillstånd..

Jag ligger i sängen halvt däckad av förkylning som satt sig i bihålorna och barnen är hos morfar med familj sen igår em. Eftersom mannen inte är hemma så har jag inte så mycket val just nu... Tanken var att de skulle vara där över natten för att jag skulle få sova en hel natt men det blev förlängt ännu en natt då jag ligger däckad sen 1 dygn tillbaka i sängen... ska hämta dem imorgon bitti..

Har för en liten stund orkat ligga med datorn i knäet och kikat lite bloggar, drömmer mig bort bland pyssel och ideér. Herregud vad jag älskar att pyssla. Stackars barn.. de kommer få pyssla tills de ber mig att sluta;)

Hittade en sida om en tjej som har ett eget digitalt magazin med en massa inspiration gå in och kolla
Hildas inspiration. Hittade sidan via en annan blogg craftandcreativity som jag börjat läsa... även denna tjej är fantastisk på att ge inspiration och underbara foton...

Hilda har just nu en tävling och chansen att vinna dessa härliga tavlor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar