lördag 21 januari 2012

Prinsessan och trollungens rum

I brist på att jag inte hunnit ta bilder på de 4 nya plagg som sytts de sista dagarna innan sessan smutsat ner dem så får jag visa bilder jag några veckor nu tänkt att ta.
Min man åkte igår iväg på jobb under 3,5 veckors tid så nu får vi bara se hur mycket tid det blir till att sy..:( Hoppas barnen sover på kvällarna så att jag kan få 2 timmar egentid i alla fall. Tror jag kommer behöva det då jag kommer vara ensam med dem 24 timmar om dygnet i 3 veckor i streck. Puh... beundrar ensamstående mammor  och pappor till två små och ber till min gud att jag aldrig kommer hamna i den situationen..
Då vi hade storstädning i hela huset torsdags innan han åkte iväg så passade jag på att fota barnens rum.
Vimplarna och kuddarna är ur busmumriks designs kollektion.






1 kommentar: