fredag 13 januari 2012

Live bilder på pyjamastjejer..


Vilka underbart goa pyjamasar (nattlinne).. hade jag haft mer tyg hade jag själv sytt mig ett nattlinne i detta tyg. Så varmt och mjukt;)
Tjejerna passade så fint i dem.. riktigt tjejiga. 
Prinsessan drar ner alla hennes stolar från övervåningen och leker skola i vardagsrummet... har verkligen ingen aning om vart detta kommer ifrån.. vem har fått henne att leka skola? Dagis är tydligen inte involverade... det har jag frågat;) Får nog bara konstatera att det existerar livlig fantasi i huset;) Härligt!!

Kanske även kan se dockan under stolen som bär en av busmumrik tröjorna som prinsessan fick i julklapp. 


1 kommentar:

  1. Ha ha det där med att dra från övervåningen känner jag igen, men skola va roligt =)
    Jätte fina barn i fina nattkläder =)

    SvaraRadera