onsdag 12 oktober 2011

Beställningar på posten och levererade

Lite beställningar som är skickade och levererade... Alltid skönt när man fått dem klara och får ge dem till de små som ska ha dem. Och ännu gladare blir man ju om "mamman" som oftast beställt dem blir nöjd;)



Prinsessans dagisfröken som har gått hem för att få en liten bebis fick igår på föräldramötet en långärmad body i stl 56 i Aqua tyget och en kortärmad body i stl 62 i det gröna Snigeltyget. 
Mössan är en rund modell i stl 2-6 månader. 


Detta skickades igår till en ny kund i Stockholm som hittade mig via nätet och som sedan visade sig vara en gammal klasskompis till min storebror. Världen är liten! Hon har lite större barn så hon beställde till en kompis. En Långärmad tröja i stl 92 i det gul/gröna bondetyget. En t-shirt i stl 98 i det blå kanintyget och en mössa i baggy modell i stl 1-3 år. 
Hoppas att ni blir nöjda!!!

Fick precis ett mail om att min nya Coverpro hade dykt upp på macken, så i em blir det till att hämta hem den och sy på alla nya plagg ikväll som jag nu håller på att klippa ut till mina egna små prinsessor. 
Ska bli sååååå KUL! 

2 kommentarer:

  1. jättefina saker, klart de blir nöjda! och hoj vad skoj med en Coverpro!

    SvaraRadera
  2. Tack Åsa! Vad snäll du är! Har provsytt en söm med CP och de blev kanon.. väntar fortfarande på bandkantaren och det ska bli intressant. Håller tummarna om att jag ska bli nöjd;) Det är ju mkt pengar;)

    SvaraRadera