torsdag 6 oktober 2011

Uppladdning framför Robinson

Allt är packat in i bilen, barnens kläder som skall med till morfar, plastmormor Anna och moster Annie är framlagda och mina långkallingar är framtagna... Sitter och laddar framför Robinson med min älskade man som skall göra följe med mig till marknaden i morgon. Bara håller tummarna att vädret blir lite bättre i morgon än vad det har varit idag. För idag har det varit storm och regnat snett. Är det så i morgon så vet jag verkligen inte vad vi ska göra. Kommer inte gå, får kanske ställa upp bilen och packa upp i bagageluckan i så fall??? Hoppas att det löser sig nu när man lagt ner så mycket tid för att sy upp en massa att sälja.

Lite som jag tar med mig..

Snuttefiltar i form av lapptäcke. Perfekt storlek.. bägge barnen har varsin och jag gillar att det inte är en massa knoppar och grejer som är hårda då lillsessan har sin i ansiktet då hon sover.


Fodrade jeans. Jeansen är i jeansfärgat bomullstyg och perfekta dagisbyxor då de är fodrade med stretchtyg och tål vind och till och med lite väta då det är 2 lager tyg.
Krävs lite jobb att få till dem bara, inget man slänger ihop på en höft;)



Byxornas insida, går att kombinera som man vill med häftiga färger på mudden och fickorna men till marknaden har jag gjort lite unisex då jag bara har ett par byxor vardera i 4 olika storlekar.


Håll tummarna för oss i morgon!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar