onsdag 5 oktober 2011

Förberedelser till max

Nu är det förberedelser som upptar all tid då barnen sover och jag är vaken... en massa förberedelser som nog aldrig tar slut för jag hittar alltid på mer att göra. När ena saken är klar, dyker nästa upp...

På fredag är det höstmarknad i Algutsrum på Öland och där ska busmumrik stå. Det är en himla mössor, dreggelscarfs, filtar, snuttefiltar, förkläden, byxor, lapptäcken och förhoppningsvis några jeansklänningar, tossor och vantar om jag hinner. KOM och besök oss!!! För att handla eller bara för att säga hej!! 
DU ÄR SÅ VÄLKOMMEN!!!

Lite Bilder... 
Just nu sitter jag vid köksbordet och syr då jag kan ta en liten rad sömnad då barnen är nöjda även under vakentid. 



I syrummet ligger klara alster i en fin hög och väntar på att bli nerpackade... 


2 lapptäcken som jag blev väldigt nöjd med. Ett lite mer pojkinspirerat och ett lite mer åt tjejhållet. Gillar dem jättemycket och vill nästan behålla dem själv.


Lite filtar i olika storlekar, några med velourbaksida, fleece och någon med en riktigt härlig fuskpäls. 
Vill så klart behålla även dessa med det går ju inte. Hoppas att det inte bara är jag som gillar dem. 


Lillsessan i syrummet medans mamma fotograferar. Hon roade sig själv en liten stund i alla fall. Det är dock inte långa stunder. Den här bestämda tjejen vill gärna alltid vara i en famn. 


Idag blir det även en coverpro maskin beställd. ÄNTLIGEN!!!! Som jag har drömt.. ska bli sååå kul att kunna göra lite mer avancerade grejer samt snygga bandkantningar. Hoppas att vi kommer att komma överens;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar