torsdag 9 februari 2012

Bodysuit... ännu en nyhet

Ännu en nyhet som jag länge har velat lägga till plaggen i kollektionen är en bodysuit som kan användas till heldress att ha på dagarna för den lilla och även som pyjamas på natten. Ett väldigt användbart plagg som sagt;)
Jag har gjort en egen modell och har längst ner vid fötterna gjort en hel mudd så det går inte knäppa upp ända ner utan man trär fötterna genom mudden. Förstår ni inte den lite sämre förklaringen så se på bilderna nedan.

Tyget är interlock från JNY i turkost och med vita kantband från SoS. Jag använder uteslutande all mudd från SoS och tycker att den är bäst utav de olika jag provat.

Hoppas på att kunna visa några fler nyheter under helgen.

Om någon timme kommer resande hjälp från norr... mina svärföräldrar kommer för att hjälpa mig med barnen den sista helgen som är kvar utav den 3,5 veckor långa tiden utan man i hemmet. I förrgår natt somnade jag och den lilla trollungen inte förrän kl var 5.30 efter en lång vaken natt... Fram till 2.00 sover hon så oroligt att jag inte kan sova utan måste söva om och stoppa in napp hela tiden. Sen vaknar hon och är klarvaken... Usch, vilka nätter det har varit!! Och när hon väl somnar.. då vaknar den stora prinsessan och inte kan sova. Som sagt, inte mycket sömn dessa veckor. Att jag fortfarande står på benen känns som en bedrift;) och tycker faktiskt lite synd om mig;) Det har varit väldigt tuffa veckor!! Så tillfrisknandet efter min lunginflammation går lite segt... Nästa vecka då drar vi igång sovrutiner på den lilla... och hoppas på mer sovtid!!


2 kommentarer:

  1. Å, jag som tyckte synd om mig som fick försöka söva om lillasyster mellan 2 och 4 inatt. Men det är ju ingenting jämfört med dina nätter. Tungt att vara ensam med barnen förstår jag. Snygg bodysuit är det iaf!

    SvaraRadera
  2. Fy jag lider med dig, du får ta ut semester när mannen kommer hem! (sov semester;)

    Jätte fin dress!

    SvaraRadera