onsdag 15 februari 2012

Tävla med busmumrik

När jag hade publicerat det förra inlägget såg jag att jag kommit upp till 100 inlägg och kände då att nu var det dags för busmumriks första tävling;) 

VI FIRAR tycker jag... så därför tävlar jag ut ett valfritt plagg utav dessa två. Ett par jeans eller en jeansklänning! Finns i storlekarna 62-122 cl.

Gör så här för att vara med att tävla!

-Lämna en kommentar i detta inlägg
-Gilla busmumrik på facebook
-Dela med er av tävlingen på er blogg eller facebook sida

Du får en lott per aktivitet. Meddela hur många aktiviteter du bidragit med i kommentaren på inlägget och glöm inte er emailadress. 

Vinnarna dras måndagen den 27 feb. Jag meddelar vinnaren via email och på bloggen.



11 kommentarer:

  1. Så kul! Jag är gärna med och tävlar om de snygga jeansen till Pyret med 2 lotter (kommentar + fb).

    SvaraRadera
  2. Vilken grej! Jag älskar att tävla, och jag älskar busmumrik! Självklart är jag med, med 3 lotter. Har bloggat här: http://marremarielle.blogspot.com/2012/02/tavla-om-ett-busmumrik-plagg.html, gillat på fb har jag gjort sen tidigare... Jag tror jag vill vinna ett par jeans till Saga, men är inte hundra på det än... Är ju lite velig. =)

    SvaraRadera
  3. Tävlingar är alltid kul! Jättefina kläder!

    SvaraRadera
  4. Toppen kul! Jag är så klart med. gillat på fb och delat på fb sen skrivit i loggen det blir väll 3 lotter. :-)
    Håller tummarna.

    email: sassahed@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med! Har hört så bra om dina kläder! Ett par nya jeans till min lilla kille hade varit roligt att vinna. Jag har länkat till tävlingen från en egen sida i min blogg och gillar på FB, så tre lotter tack!
    Kram Sarah

    sarah_hakansson@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Åhhh jag vill ju självklart vara med i denna tävling, mina barn älskar busmumriks kläder så jag hoppas med mina 3 lotter att jag kanske kan bli den lycklige vinnaren :)

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  7. Wow! Jag vill vinna såna fräcka jeans till min fräcke lille kille. Skulle sitta som en smäck!
    Med tre lotter! Gillar på fb och Länkar från blogg:
    www.mammatajkon.blogspot.com

    Mail: evanissen@live.se

    SvaraRadera
  8. OK! Jag är med, 2 lotter!

    Kram, Louise
    knutsdal@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med och tävlar om dessa fina kläder du tillverkar. De är såååå fiina och mysiga ;)

    3 lotter (gillat, delat och kommentar)

    kraaaam: Jeanette hedberg

    SvaraRadera
  10. Nu har jag gått med på Facebook, 7 år efter resten av världen! Vad gör man inte för att öka sina chanser till så tuffa jeans. Kram från Emma Csemiczky som genast ska gå in på fb och gilla! (två lotter alltså)

    SvaraRadera
  11. Dina kläder är så fina och skulle mer än gärna vilja vinna till någon av mina prinsessor här hemma =)
    3 lotter...Här, Gillat samt Delat på facebook.

    stumpan82@hotmail.com

    SvaraRadera