måndag 6 februari 2012

Nyhet!

Denna veckan syr jag varje övervarande minut för att få till lite nyheter till kollektionen inför ett busmumrik party som går till stapeln på söndag. Dock är minuterna få... då min man fortfarande är borta och så kommer att vara 1 vecka till. Nu börjar frustrationen ryka inom mig och jag vill ha lite egen... ja bara helt egen tid då jag kan göra vad jag vill... som att sy;)

En klar nyhet är en ny modell på jeans som jag haft länge i huvudet. Jag har bytt skärning på benen så de går längsgående och så har jag efter inspiration av Skapat av mig sytt härliga fickor som går att matcha som man vill.
Det går även att beställa dessa byxor utan fickor.


3 kommentarer:

  1. Snygga och coola! Vilket fint jeanstyg, vart har du hittat det?

    SvaraRadera
  2. Tack!! Det är stuvbitar från Ohlssons i Karlstad. Ja, jag älskar det tyget... brukar gå in där vid varje besök och kolla om de har lite;)

    SvaraRadera