onsdag 1 februari 2012

Företagsträff i Södermöre

Igår kväll som omväxling istället för att ligga i soffan eller sängen under ett täcke som jag gjort den sista veckan var jag på en företagsträff som Södermöre Kommundelsförvaltning ordnat på Stuvenäs Gästgiveri söder om Kalmar.
Vi var ett 70-80 tal egna företagare som var där och alla tillhör Södermöre. Tanken var att få till en träffpunkt och ett kontaktnät för oss företagare och förutsättningarna att detta ska bli bra känns kanon!

Hann prata med lite andra småföretagare och fick en massa tips och fyllde på inspirationskontot rejält!!!

Då jag har ätit pencellin sen i fredags för bihålsinflammation och lunginflammation så har det varit en del dötid i säng och soffa då jag varken orkat titta på tv, öppnat datorn eller pratat med någon så har jag hunnit tänka en hel del;)
Har mycket planer och tankat inför närmaste framtiden och har satt igång lite bollar nu som jag hoppas kommer rulla vidare långt och i lagom takt;)

Vill att min man ska komma hem nu då jag vill prata och diskutera dessa tankar med honom. Det är ju oftast han jag bollar idéer med och det saknar jag!


1 kommentar:

  1. Hej och tack för kommentaren på min blogg. Vad kul att hitta hit. Hoppas att du kryar på dig snart.

    SvaraRadera