torsdag 5 april 2012

I högtalarna...

Numera när jag sitter och syr i min vrå så kommer det ljudböcker från högtalarna. Jag har i många år nu varit så besviken på att jag aldrig har tid eller framför allt ro att läsa böcker. Det beror ju på att jag inte tar mig den tiden... men det finns så mycket annat som jag hellre vill göra... som att sy... varför inte då slå ihop två flugor i en smäll;)
För ett tag sen började jag prenumerera på ljudböcker via Storytel i min telefon och kan nu lyssna på obegränsat med ljudböcker för 169 kr i månaden. Den senaste tiden har jag verkligen plöjt böcker och det är både skönt och avkopplande.

Just nu lyssnar jag på denna bok av Johan Theorin.


Jag får väll ta och sätta mig en dag och göra en lite recension av lite böcker jag lyssnat på den senaste tiden.

Ett bra tips från mig i alla fall....... låt böckerna strömma ut från högtalarna!!

1 kommentar:

  1. Mycket bra tips, jag brukar också lyssna på ljudbok ibland när jag syr!! Fast just den med Theorin har jag köpt på vanlig bok, prioriterar ibland att läsa som vanligt. =)

    SvaraRadera