torsdag 8 mars 2012

Levererade paket

Då jag fått tack via mail och sms idag vet jag att dessa nu nått sina ägare. Det är ju tråkigt och lägga ut dem innan de fått dem om de nu skulle gå in på bloggen och läsa. Känns som om det är roligare att se dem "in real life" innan man ser dem här...  Den andra skickade leveransen ser du i nästa inlägg.

Ett lapptäcke till än av mina vänner jag umgicks med jämt under skolåren. Vi var verkligen bästa vänner genom vått och torrt! Länge sedan vi sågs och har fått kontakt via facebook för några år sen. Saknar henne!!
Hon fick sin andra dotter för några veckor sedan och ville ha ett lapptäcke i turkost. Jag gillade täcket väldigt mycket. Har bestämt mig för att göra ett lapptäcke till barnen i lite större format då prinsessan nu har en stor säng, Får bli ett framtida projekt;)
Tygerna är från Panduro.
Baksidan är vit och den är fylld med vadd från SoS.





1 kommentar: